07 May 2012

Kumang by Hailey Robson

KUMANG (Hailey)

sayau meh nuan sulu enda tesagam enda teselam
lubuk tasik ati ku ti seruran sesedan
mua ku ti manis dipeda tuchum selalu 
tang di ati nyabak seilu - ilu
seribu macham seribu leman tanda tanya
datai tebantai nyeruga di ati belama
tusah aku ngira nyau asai ti deka gila
kada enda tu mih penguji ari petara
kumang dara tuchi seput nyawa aku

chorus
kumang sulu ati ambai perembam dalam 
enti nitih ke ati lama aku rari
ngelimpang ke ati ti seruran beraie
tang kaki di kunchi budi basa nuan
enda kempang ga aku ngeleka nuan intan

nyabak dalam ujan kudi mih aku sulu
nguji ngapa mudik sungai ti nadai ulu
kada mih tua ila datai di penyangkai
kelalu mayuh reba ngawa ba belakang jalai

2 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...