10 January 2011

Jerita Empangup - Edisi 2


1. Empangup tetinggal kunci ia dalam kereta, pintu kereta udah dikunci, ia tusah ati endar. Jugam madah ka iya, 'Empangup, luit tua pintu kereta tu empangup, ngambi ka nuan ulih ngambi kunci ia!' Enda tau unggal Jugam, enggai ka tua dikumbai org enchuri ko saut Empangup. Enti bakanya, pecah ka ngau cermin tu, ko Jugam. Apu, jai kereta aku unggal, tua dikumbai org enchuri meh lagi, ko saut Empagup baru. Bendar seduai berunding tang agi gak puntan, ari pan nyau ka ujan. Dia Empangup lalu bejaku, Jugam Jugam! Jempat ke agi tua berunding ka cara muka pintu kereta tu alai tua ulih ngambi kunci ia. Nya 'sun roof' kereta agi tebuka enda ingat tutup aku tadi, abis kereta nya basah laban ujan nya lagi.!! :-)

2. Bilun engkabang ke mai 3 iku orang nepan pecah lalu labuh ba kawasan pendam enda jauh ari rumah panjai sida Empangup. Ari siti, bala media datai lalu nanya Empangup ke bisi meda utai tu nyadi. 'Berapa iku ari sida 3 tu madi unggal' ko akih media tu nanya Empangup. Di saut Empanup, 'naka ke diatu, bisi kurang lebih 50 bangkai udah ditemu bala kaban aku dia, dipelaba ka mayuh agi tetimbus dalam tanah.'

3. Bini Empangup benung sarat ngandung. Ari siti Empangup sms ngagai bini ia nanya ke rita. Kira2 ke seminit udah nya. Empangup lalu angkat, lalu betanda. Yes! Ko ia, udah nyadi apai aku Jugam! Ditanya Jugam, udah beranak bini nuan pia unggal? Disaut Empangup, Udah u! Baru nerima report sms aku, 'Delivered'. :-)

4. Empangup meli tiket bus ari Miri ngagai Kuching. Pengudah ia mayar RM80 ngagai orang ke gawa ba kaunter bus, ia lalu rising-rising ketawa. Ko ia, 'April fool! Aku nepan naka Bintulu aja!' :-)

5. Teori Empangup - Anang melakang ka entua, anang mai sida nepan motorsikal


*credited to Allen Charlie, www.iban.tk

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...